1/12-11

Då säger vi grattis till min svåger och min morbror som fyller år idag da :D

Japsk.. Nu börjas det med alla födelsedagar.. Hua ;) Enda tråkiga är att många från min sida av släkten fyller år denna månad och jag kommer inte kunna träffa dem :( Alla bor ju i Stockholm.. Hade tänkt ha lite fika om nån vecka eftersom att jag fyller snart så hoppas att de kan komma <3

Fyndris är på dagis.. Hade jätte problem med henne imorse.. Hon verkligen totalvägrade att gå till dagis idag.. Sen började vi prata om en av hennes dagis kompisar, Hilma, då skulle fyndris till dagis på en gång ;) Så nu är hon där och röjer runt.. Kommer kännas konstigt att inte hämta henne idag.. Men hoppas hon blir glad när putte och Marie hämtar henne :)

Nu ska jag vara lite social med min underbara själ <3

Hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0