9/12-11

Hua.. inte många dagar kvar tills jag fyller och inte många dagar kvar på detta året :/ Shit så tiden går fort :O

I onsdags så var det full rulle som vanligt.. lämna fyndris på dagis, hem fixa lite och sen tillbaka och hämta fyndris.. sen var vi hemma och busa :) Toffe och clara kom förbi.. Hann typ ta av sig skorna och sätta sig sen behövde de gå igen.. Clara skulle vara barnvakt medan hennes pappa och hans tjej skulle till bb.. Grattis Clara till ännu en bror :D <3

Igår, torsdag, så kom vi lite sent till dagis.. försov oss igen :( men inte mycket.. och så skulle man få upp två sega karlar mitt i allt ;P jäklar vad sega Astners är på att kliva upp xD rena rama tonåringar *fniss* men det kanske alla karlar är? ingen aning :P
efter att jag lämnat henne på dagis så var det bara att gå hem igen och fixa hemma och sen försvann tiden så då var det dags att hämta henne på dagis igen ;) När vi kom hem från dagis så hade Fyndra det inte lätt.. Jäklar vad ont hon hade :( Hon försökte skita, men det gick inte så bra.. Hon pressade och pressade men inget kom.. när hon skulle sova så fick hon lite magdroppar i vällingen.. Satte mig sedan och tittade på film med tias, toffe och clara :) Blev hangover 2 och sedan började vi titta på driver, men den hann vi inte se klart.. får se när det blir ;) Sen vaknade fyndris jag vet inte hur många gånger för att hon hade så ont när hon försökte skita.. men inget kom :(
Idag skickade jag älsk och toffe till tempo för att handla lite katrinplommonpuré och sen gick de till hampus på kaffe.. Efter ett tag så messade jag tias "Kom hem!" Hade lite problem då da ;) Satt och matade Xela och sen kom fyndra och drar i xelas arm och helt plötsligt så skriker fyndris till och ropade efter pappa och xela blev rädd och började gråta.. Hon hade äntligen fått ut det ;) så nu är det lugnt igen.. Men hon var så slut så hon fick vila lite.. Somnade vid två och tias väckte henne vid strax efter fyra.. stackarn <3 fick vila lite då också.. Och det behövdes verkligen.. Jäklar vad slut jag var :( och är fortfarande.. hoppas man får sova i natt.. Fyndris har redan vaknat ett par gånger :(


som ni läst så har det varit lite jobbigt med fyndra på nätterna denna vecka.. Har knappt sovit någonting :( Natten mellan tisdag-onsdag och onsdag-torsdag så sov hon väldigt oroligt.. drömde massa mardrömmar :( och natten mellan torsdag-fredag så vaknade hon för att hon hade så ont i magen.. Känner sig så hjälplös i såna här lägen :(

Vet inte vad som händer imorrn.. Blir nog att ta det lugnt..


Nej, nu ska jag pussa på min underbara make och sen däcka lite.. Behöver all sömn jag kan få... *gäspar stort*

Natten på er alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0