30/11-11

Vill börja med att säga grattis till min älskade svärmor och min älskade morfar som båda fyller år idag :D <3

Ännu en dag förbi.. lämnat fyndris på dagis, hem och slänga i sig lite frukost för att sen åka och handla lite mat och sånt som behövdes.. :) sen hem och ge Xela mat för att sen gå till dagis och hämta fyndra igen.. när vi kom hem så lekte vi lite och sen ställde jag mig och diskade bort berget av kaffekoppar ;) toffe och clara kom förbi men sen försvann clara så toffe åt middag här själv med oss :(

Bara så ni vet.. Har ingen kaffebryggare längre :( Amanda råkade ju välta ner termosen när hon var här igår och den rasade isär så det där silvriga i termosen åkte ur och idag när jag skulle fixa kaffe så var det en stoooor spricka i termosen.. märkte ju aldrig den igår :( det förklarar ju varför den där silvriga grejset inte satt fast.. så nu kan vi inte göra kaffe tyvärr fören vi fått en ny :(



Barnen är lagda och älsk har smitit iväg till Hampus för att hjälpa honom lite :)

Fyndra har börjat krångla med sömnen på dagis :( igår så somnade hon och vaknade lika fort igen och idag sov hon knappt 30 min :/ :( hoppas det blir bättre imorrn :)

Kom att tänka på det jag skrev igår.. Det där som vi tänkte införskaffa.. Vi kommer ju inte köpa allt på en gång och vi kommer ju bara köpa när det finns pengar över.. OM det blir pengar över.. Men först ska mat och räkningar betalas ;)

Kommer bara ta en dusch och sen slappa och ta det lugnt resten av kvällen.. Orkar inget annat idag ^^

Imorrn blir det möte så farbror putte och faster marie hämtar fyndris från dagis så åker hon med dem hem :) får se hur hon reagerar på det da ;) vi har ju förberett henne lite i några dagar nu.. Senast idag sa vi till henne att putte och marie hämtar dig från dagis imorrn.. så vi får hoppas att det inte blir en chock för henne nu da <3

Skriver lite mer sen ;)

Tudeludelu så länge :)


Tillägg; Hur kunde jag glömma!!! Fyndra fick massa positiv kritik från dagispersonalen idag :D Hon pratar jätte mycket och tar verkligen till sig ord.. När ena dagisfröken bytte blöja så lekte fyndris papegoja.. Härmade allt hon sa ;) Var riktigt kul att höra :D Stolt mamma här vill jag lova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0