En liten länk..

Hittade en länk som jag bara måste dela med mig av.. :) Jag har ju grav ADHD med vissa empatisvårigheter samt Asperger.. Alla som hör att jag har det här reagerar på empatisvårigeter-biten.. Jag har för mycket empati.. Ibland lite föör mycket :/

När jag började läsa detta så var det som om det var mig den här personen skrev om.. Otroligt mycket av det hon hade skrivit stämde så otroligt bra in på mig :O

http://www.adhd-power.nu/kanner.html

Många kanske har svårt att förstå eller relatera till folk som har neuropsykiatriska diagnoser.. Funktionshinder överhuvudtaget.. Detta kanske gör att man kan förstå och relatera till mig (och alla andra som har denna diagnos) bättre :)

Nu ska jag äta min glass och titta färdigt på body of proof sen blir det nanna kudde för mig ;)

Natti natt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0