Införskaffa :)

FYNDRA;
Dockvagn :) (med ligg + sittdel)

Dockkläder

babygym till docka

babysitter till docka

Leksaksmat etc.. sånt som behövs till kök ;) (ej porslin!!)

Åkpåse lr dylikt

Radio

Music time Pianomatta- Hon älskar att stå på saker och denna matta spelar ;) och den får hon ju faktiskt stå på xD

Fisher-price fun sounds zoo (finns på toys'r'us bl.a)

Radiostyrd insekt

Play2learn älvornas flugsvampshus, stövelhus, älvigelkott

Play2learn zoo

Play2learn hästtransport

Play2learn väderkvarnsgård

Nalle puh interaktiv telefon

Discokula man kan ha på bord



XELA;
Bumbo

Matstol

Åkpåse

Resesäng

Aktivitetsleksaker ex. hand+ fot skallra,LAMAZE melodielefanten Eddie, 




JAG;
Bakmaskin :D Nått jag verkligen vill ha :) Mor min har en sån och det blir så grymt gott bröd.. Så underbart att man bara behöver slänga ner ingredienserna så gör maskinen resten ;)

Spel :D Av alla dess slag ;) Har Yatzy, men vill ha fler.. Monopol, twister bl.a.. gamla hederliga som skumma, vilket som.. Så kan man ha trevliga spelkvällar med grannar, släkt och vänner ;)

2st grindar.. Helst den här Kiddy guard (kanske finns fler märken som har såna, vet inte) http://www.jollyroom.se/produkter/sakerhet/grindar/skruvgrind/lascal-kiddyguard-grind-vit.html så ser de ut :) har ju inga normala hål så de där är jätte praktiska :D

Zumba- så man kan dansa och ha kul med Fyndris och så blir det ju träning för mig på samma gång ;)

120cm säng- våran är bucklig och jag (vi) skulle vilja ha en mindre säng.. :)

Kastrull med två handtag

Wok panna

Godisskålar (såna där med chips, popcorn och godis på utsidan av skålarna)

Ny brödrost då våran gett upp :(

Ny toast maskin då våran gett upp även den :(

Fritös :D

Kamera- Vill så gärna ha en kamera så jag kan få bättre bilder på barnen <3<3

Videokamera- Så man kan filma vid speciella tillfällen exempelvis :)




ÄLSK;
Strumpor

Spel till xbox 360

väckarklocka

Handkontroll till xbox 360

Ratt med växelspak och gas/broms etc till pc




Fyndris har gått igenom alla kataloger själv och pekat på det hon vill ha ;) vissa saker fick jag dessvärre ta bort från listan då hon fortfarande var för liten för det :)


Fyller väl på allteftersom ;) Men nu har man ju nått att gå på till julklappar också :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Förlåt men hoppas det är drömmar för som jag förstått har ni väl knappt till mat iblandd



kram

2011-11-30 @ 05:58:11
URL: http://alfredsmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0