5/4-12

har inte skrivit på länge.. har inte orkat.. varit så fullt upp här hemma.. har ju bott i v-rummet ett bra tag i.o.m fuktskadan och möglet.. har ju inte fått en tillfällig bostad så båda barnen har varit sjuka jätte mycket.. inte ens intyget från läkaren brydde de sig om.. finns inga lediga lägenheter får man bara till svar.. och det är ju bs.. men skit samma, nu är det äntligen klart.. bara 2 mån senare.. Nu ska vi bara bråka med dem om hur mycket vi ska få tillbaka.. för vi ska banne mig inte betala hela hyran och definitivt inte de där maffiga elräkningarna vi fått.. hua!

jag och karln är så slut så det finns inte.. har ju inte haft barnvakt sen strax innan jul så vi har inte haft egentid eller fått avlastning på ett bra tag.. känns lite jobbigt faktiskt, men det beror ju på att man är så van att fyndris åker bort varje helg.. om allt går vägen så ska vi få barnvakt under en helg, och då åker de ner till sthlm.. och det är inte fören om 1 månad lite drygt.. men det beror ju helt på om allt går vägen! annars skiter sig planerna för den helgen :'( längtar faktiskt.. gud vad jag känner mig som en hemsk mamma för att jag tänker så :'( men både jag och karln behöver avlastning, få ägna oss åt varandra och få sova ut bl.a..

Har fått svar om dagisplats till Xela.. Känns riktigt skönt.. blir på samma förskola, men vet ännu inte om det blir samma avdelning, men det hoppas jag för den där avdelningen är bara för underbar! <3

Har börjat arbetsträna.. är där 2ggr/v till att börja med så tias hämtar fyndra från dagis och har båda barnen :)

Idag råkade jag ut för en liten olycka.. rättare sagt.. jag var klumpig :$ skulle dela en fralla och så råkade jag tappa greppet så jag skar mig i pekfingret :( och det forsade blod :(

nej, nu ska jag lägga om såret igen och slappa lite i soffan innan jag däckar..

lovar att jag ska bättra mig på att blogga..

tudels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0